Thora Storms vei 2

Jajamensan, det är min nya address!
Robin Havbring
Thora Storms Vei 2
7020 Trondheim

Norway

Allt här är bah bra, förutom att det verkar vara nån sorts vattenskada i mitt s.k rum.
Men det skulle ägarn fixa imorgon så det blir nog asbra!
Imorgon ska jag och Danniboi göra stan, söka galet med jobb. Hoppas man får något.
Efter det blire väl deg och lite spel på Thelemanns Nintendo Wii´.
Sen så har vi en ny inneboende hos oss, tills på söndag.
Henok heter han, en asskön 28-årig smålänning som Anton känner. Assöft snubbe alltså.

Ne nu ska jag ta och få lite skönhetssömn!
Bilder kommer inom kort på min bdb. (Robilicious.bilddagboken.se)
STAY BAK


Trondheim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0