Looking Back

Shit, inatt hade jag värsta drömmen. Den tog mig tillbaka.
Tillbaka till den där tiden när allt var så bra, du vet då.
För en sekund trodde jag att jag var tillbaka, en sekund.
Dock var allt en dröm. En flyktig dröm.
Tur eller otur, vad vet jag...

Ne, nu ska jag nog ta och sova! Imorrn ska jag nämligen slakta jobbmarknaden!
Sen så blire väl en hel del deg och peppning inför lördagen, inflyttningsfest yo!
Nu ha rjag även fått flyttat in i mitt rum, och på lördag ska även hyresvärden
sätta in nytt innertak till mig, blir nog fett! men nu!
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack rooooobiiiiiiiiii! :D

hur läget med dig btw?

2009-01-15 @ 19:21:42
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0