Ba-ba-batman!

Igår var jag och Tompa ut en sväng på Samfundet och bah chillade.
riktigt söft! Men de kom mig att tänka på alla sköna fester vi haft hemma
hos densamme, TompaLompa.
Allt vattenpipsrökande i vardagsrummet, allt skönt häng i Batcaven,
Sunkens fetspya i grillen, Jeppe vaskar guld, folk gör det ena och det andra.
fan va kul vi har haft det där. i Tompas gamla krypin.

I vilket fall verkar det som folket vill ut ikväll igen.
Bland annat fira att jag fått jobb och så, blir nog söft.
Sen är det söft att jag fått ett nytt rum här i huset.
Bilder på de publiceras nån annan gång, för den som är intresserad.

För övrigt är Trondheim fortfarande fetnajs, och jag ska stanna ett tag.
Sen blire nog tillbaka hit till hösten med Alex och John, blir nog fett det med!

Sen vill jag bah säga att Adept's debutalbum "Another Year of Disaster"
är riktigt bra och dansvänligt!
Men ja, tack till den som tog sig tiden att läsa all denna något ointressanta text! :)
STAYBAK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0