Im On A Boat!

Just nu sitter jag i min basement här i hudiksvall. känns riktigt bra.
Visst, trondheim är feting nice och så, men hudik är bra fint det med.
Ut igår btw, riktigt kul att träffa allt folk och så :)
imorrn kommer bla. Kalle, Jebe och Sara hem, kommer bli en finfin helg :D
sen ska jag hänga med Elin också, mycket trevligt. Länge sen sist!

sen skulle jag bah säga att Adept's debutalbum Another Year of Disaster
är ett stycke mästerverk. Eller ja, det är helt enkelt riktigt bra.
Låtar som Sound The Alarm, Caution! Boys Night Out och An Era of Treachery
sätter pricken över i:et på en platta som gör det den ska, röjja helt enkelt.
ser fram emot att se och höra detta live nu i vår!

i vilket fall, Staybak


Kommentarer
Postat av: eleeen

De va askul idag! Och i och med de tycker jag att du är tvungen att komma hem i tid till adept ja :)





I'm on a boat, motherfucker, don't you ever forget!

2009-02-13 @ 22:01:58
URL: http://caribou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0