Bienvenidos!

Ja, Välkommen eller vad man nu ska säga.
Nu ska även jag försöka mig på att ta tag i lite bloggande.
Hur det kommer gå vet jag inte, får väl hoppas på det bästa.

Den här dagen har för övrigt gått från piss till bra.
Började att jag vaknade kl 7.45 cirkus och klev upp. På marken låg min nya
keps tillmosade och fin. Fail.
Sen måste jag ut och skrapa av bilen, och självklart ska det vara så kallt att pungen ramlar av.
Tills slut kommer jag till jobbet, dags att vara låtsastrevlig mot människor som tappats i backen alldeles för många gånger.
Men efter några goda timmar med roliga arbetskamrater var humöret dock på väg upp.
Fick till och med sluta tidigare!, drog kosan hemåt och ringde min gode vän Newmountain
och satte igång med lite Gears of War 2, som är grymt bra btw.
Efter det var det dags för provsmakning på McDonalds, mitt jobb ja.
Och det smakade väldans gott!
Nu sitter jag här och försöker vika ut mej lite på min nya fina blogg.

godkänt första försök?

STAY BAK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0