Headshot!

Nu skulle jag vilja ha en fråga besvarad som jag tänkt på länge.
Det är inte varför finns vi? eller hur stor är universum? nej nej, och åter nej.
Frågan är, Vad fan är grejen med Lars Winnerbäck?

Är det verkligen bara jag som tycker att han är sjukt överskattad?
Han är en bra musiker, det kan jag hålla med om men
han är veeeeerkligen inte så bra som verkligen alla påstår!
Och nu ska Peace&Love fucka upp det hela med att boka han 3, ja du hörde/läste rätt, 3 ggr.
Seriöst?
En gång räcker väl gott och väl för vilken artist som helst, men nej.
Winnerbäck så himla bra och fin så han får 3 ggr, där man kunde satt in band
som är minst dubbelt så bra som han.
Visst, jag har inte lyssnat så mycket på hans musik , 
but I can spot a overrated bastard when i see them!
Så de så!
Är det nån där ute i vintermörkret som håller med mig?

Idag är det iaf innebandy/mugg med Donken som gäller, ska bli riktigt kul :)
Och imorrn är jag ledig så då ska jag sova, typ as länge.
STAY BAK!

Kommentarer
Postat av: Madde

Winnerbäck uppskattas väl en del för låtarna, texterna. Dom är väl mer genomtänkt än många andra eller nått sånt ;-)

2009-01-07 @ 11:51:05
URL: http://www.metrobloggen.se/madeleinenordin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0